петак, 28. јул 2017.

Eh, da mi je..




#onokad ti jedna reč bude inicijalna kapisla pa sedneš i iznedriš ove redove :D


Eh, da mi je..

Evo dajem svojem  jeziku na volju.
pa  lajem i grdim, nek  vetar raznosi.
Ja hoću za sve nas, neku zemlju bolju
gde nam ljudi nisu gladni, bedni, bosi.

Gde paze birani  šta  i kako rade.
Ne kradu, ne lažu, obećanja drže.
 U zemlju ulažu i u mlade ljude
i gde neizvesnost nikog ne rastrže.

Eh da mi je tako briga bilo ne bi.
I ne bismo ovde živeli ko roblje,
jer poglavar prvo dobro misli sebi,
a za nas je samo odredio groblje.

Strahovladom vlada državicom ovom.
Glave svi pognuli, sopte, ćute, trpe.
Nek ne bude gore, nek su bar pod krovom,
ulizice aminuju vredno ljubeć skute.

Ropće gradska sirotinja zanemelo čeka
da im neko drugi promene donese.
A seljak se pita hoće li za veka
da mu bar jedanput država prinese.

Jer da nema kravu, hraniteljku svoju
i on bi se možda uzdo u velikog vođu.
Sanjao bi neku bolju sudbu svoju
i čekao da i njemu bolji dani dođu.

Nemam ni ja mnogo, al' imam bar glavu
znanja vazda žednu ko bunar bez dna.
Da umem, da mogu, ne za pustu slavu
Eh da mi je barem, samo krava jedna.



6 коментара:

  1. Bravo Olja. Odlično si ovo napisala. Mi možemo biti zadovoljni što među nama ima tako talentovanih pesnika ali na žalost, drugog zadovoljstva nema jer ova pesma neće ništa promeniti na bolje. :( Oni Gore, kao i sve generacije pre njih, ne misle na nas Dole. Sve je više ljudi koji, ako plate mesečne račune, nemaju dovoljno ni za hranu do kraja meseca. :( Nama ostaje da pišemo o tome, tek da nam bude lakše.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nažalost druže moj, svaka ti je na mestu. Hvala ti na podršci, da " lajem" i dalje ;) Nije bolje, al' je srcu lakše.

      Избриши

Radovalo bi me da saznam vaše mišljenje o ovoj temi :)